Kontrola kvality služeb a kontrolní strategie
Moderní technologie pomáhají vedoucím pracovníkům kontrolovat výkon a kvalitu našich služeb.
Díky nastavené kontrolní strategii, stálému monitoringu a zasílání reportů máte Vy i naši vedoucí
pracovníci přesný přehled o tom, že jsou naše služby prováděny dle smluveného postupu.
PCO eviduje a řeší jakékoliv odchylky v běžných postupech při výkonu služby ostrahy a úklidu
v reálném čase.
Garance a kontrola kvality v ostraze
Technologie v řízení kvality
Díky moderním technologiím a vlastnímu informačnímu systému který vyvíjí naše technologická divize dokážeme plánovat, organizovat a řídit práci našich provozních manažerů. Díky kontrolním seznamům má oddělení vnitřní kontroly a vedení společnosti dokonalý reporting a dokáže bezodkladně reagovat na případné odchylky od nastavených standardů.
Garantujeme kvalitu
7 SYSTÉMOVÝCH OPATŘENÍ S D.I.SEVEN
- Provedení kvalitního bezpečnostního průzkumu před nástupem na zakázku
- Zpracování veškeré dokumentace, která slouží pracovníkům ostrahy pro bezchybný výkon služby
- Pravidelná kontrola přímého výkonu služby ze strany odpovědných pracovníků oblastního ředitelství
- Nezávislé vnitřní audity kvality, které prověřují dohodnuté standardy dodávky služeb a to v celém spektru všech prováděných činností
- Periodické bezpečnostní audity reagující na aktuální bezpečnostní situaci u daného zákazníka
- Používání nejmodernějších technických kontrolních prostředků pro objektivní sledování prováděných činností
- Pravidelná komunikace se zákazníkem a to jak cestou osobních kontaktů, tak i formou pravidelných měsíčních zpráv o prováděné činnosti